Προφίλ
Ονομάζομαι Χαρίκλεια Α. Νάκου και είμαι απόφοιτη του Τμήματος Ιστορίας (ΑΕΙ), του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα.
- Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ (έκθεση, αρχαία, λογοτεχνία, λατινικά) και Παγκόσμιας ΙΣΤΟΡΙΑΣ, είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως, σε μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου, σε Φοιτητές, καθώς και σε Ενήλικες. Διαθέτω εμπειρία Ε Π Τ Α ετών. Αναλαμβάνω επίσης την καθημερινή μελέτη σε μαθητές Δημοτικού σε όλα τα μαθήματα (και στα Μαθηματικά).
- Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα και το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, για τη σωστή προετοιμασία για την επόμενη τάξη, καθώς και την κάλυψη κενών από τα προηγούμενα έτη.
- Ά Ρ Ι Σ Τ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΓΚΡΟΥΠ (π.χ. 3 άτομα φίλοι στην ίδια ώρα).
Δραστηριοποιούμαι στον τομέα της εκπαίδευσης με ιδιαίτερα μαθήματα τα τελευταία ΕΠΤΑ χρόνια, ως ανεξάρτητη εκπαιδευτικός, κάνοντας πάντα ό,τι καλύτερο μπορώ για τους μαθητές μου, διότι αυτοί είναι οι απόγονοί μας, και διαθέτοντας πρώτα απ’ όλα την αγάπη μου για την παιδεία, τη γνώση, καθώς και για εκείνους, όπως και το πάθος και τον ενθουσιασμό για εργασία.
Βάσικό επίτευγμα και καθήκον της εκπαιδευτικού είναι η συνεχής εξέλιξη των ατόμων που θα συνεργαστούμε, λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο του κάθε εκπαιδευόμενου που θα χρειαστεί να βαδίσουμε. Ας έχουμε κατά νου πως η ουσία της προόδου είναι ένα προσωπικό στοιχείο για τον καθένα και ποικίλει!
- Παραδίδονται και Online μαθήματα !!!
Εκπαίδευση
Από την παιδική μου ηλικία λάτρευα να ερευνώ το παρελθόν και να συνδυάζω τα στοιχεία που είχα συγκεντρώσει για να παρατηρώ τις εξελίξεις του μέλλοντος. Η ιστορία ήταν πάντα το αγαπημένο μου μάθημα, καθώς θέτει στο επίκεντρό της τον άνθρωπο! Εκτός από αυτό, η διδακτική της ιστορίας, αλλά και των υπόλοιπων φιλολογικών μαθημάτων, με γεμίζει σαν άτομο, διότι εκείνη την ώρα έχω να προσφέρω πολλά και είμαι ευγνώμων στα άτομα που επιλέγουν να συνεργάζονται μαζί μου. Ωστόσο, σέβομαι απόλυτα την επιλογή κάποιων να μην συνεργαστούν μαζί μου και είμαι ευγνώμων ακόμη και σε αυτά τα άτομα!
Επαγγελματική Εμπειρία
Δ Ι Α Κ Ρ Ι Σ Ε Ι Σ: 1) Στο δεύτερο έτος των σπουδών μου ανέλαβα την πρώτη μου μαθήτρια, ελάχιστα επιμελής στις μαθητικές υποχρεώσεις της, η οποία είχε αποτύχει στις ενδοσχολικές προαγωγικές εξετάσεις με βαθμό 3/20 και στα μαθήματα Ιστορία και Φυσική. Κατάφερα να την προετοιμάσω σωστά μέσα σε ένα μήνα και στις επαναληπτικές εξετάσεις της πέτυχε το στόχο μας με αποτέλεσμα το 19/20 στην Ιστορία και το 18/20 στη Φυσική!! Το κορίτσι προάχθηκε στη Β' Γυμνασίου χωρίς κανένα άλλο εμπόδιο. 2) Ανέλαβα έναν μαθητή της Β’ Λυκείου με δυσλεξία, ελάχιστα επιμελή στις μαθητικές υποχρεώσεις του. Μεσα σε τρεις μήνες, ο μαθητής απέκτησε άλλη άποψη για το σχολείο και το διάβασμα και οι βαθμοί του στα διαγωνίσματα ανέβηκαν από το 12 στο 18.
Τα καθήκοντα της υποχρεωτικής Πρακτικής Άσκησης του Ιονίου Πανεπιστημίου, στα πλάισια του μαθήματος των Παιδαγωγικών, αφορούσαν τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο σχολείο.
Τα καθήκοντα της προεραιτικής Πρακτικής Άσκησης του Ιονίου Πανεπιστημίου αφορούσαν τη χειρόγραφη και ηλεκτρονική καταλογογράφηση και ύστερα την αρχειοθέτηση των εγγράφων και των βιβλίων σε βιβλιοθήκες, καθώς επίσης και την ξενάγηση στους επισκέπτες του μουσείου.
Φιλόλογος στα φροντιστήρια του ομίλου ''Πουκαμισάς'' στην Αθήνα. Τα καθήκοντα αφορούσαν μελέτη Δημοτικού, μελέτη Γυμνασίου και φροντιστηριακό μάθημα Αρχαίων Ελληνικών και Γλώσσας - Έκθεσης & Λογοτεχνίας στο Λύκειο.
Σεμινάρια
Καταβάλλεται η μέγιστη δυνατή προσπάθεια ένταξης των μεταναστών, προσφύγων και γενικότερα μαθητών από διαφοροποιημένα πολιτισμικά περιβάλλοντα στη σχολική μονάδα και την εκπαιδευτική διαδικασία.
Αναλαμβάνεται ο ρόλος της συμβουλευτικής στο χώρο της εκπαίδευσης, την προαγωγή της ψυχικής υγείας στο σχολείο και το ρόλο της επικοινωνίας στη σχολική κοινότητα. Ειδικότερα, αναφέρεται στις σχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητών, εκπαιδευτικών-γονέων, τη διαχείριση συγκρούσεων και κρίσεων στη σχολική κοινότητα, καθώς και τη διαχείριση παιδιών από διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον.
Αναλαμβάνεται ο ρόλος αντιμετώπισης της ελλειματικής προσοχής - υπερκινητικότητας και των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών. Αντιμετωπίζονται προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο και την οικογένεια. Αναλαμβάνεται ο ρόλος της σχολικής συμβουλευτικής.
Διαχείριση προφορικών μαρτυριών και άλλων ιστορικών πηγών. Διαχείριση του κινηματογράφου ως ιστορική πηγή.
Εμβλαθυνση στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας μέσα από πίνακες ζωγραφικής και ερμηνευτικών σχολίων.
Εξυπηρετώ Δήμους
Στείλτε Μήνυμα